قاتل بی رحم پس از ۲۰ سال زندگی مخفیانه در سوئد بازداشت شد همراهی نکردن قشر متوسط جامعه با نهضت افزایش جمعیت متادون سالانه جان ۳ هزار نفر را می‌گیرد ریزش آوار ساختمان در حال تخریب + تصویر (۳۰ اردیبهشت) تمدید ساعات کاری دفاتر ازدواج به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) کشف ۱۴۰۰ گرم تریاک از معده یک قاچاقچی در بجستان (۳۰ اردیبهشت) سپاه مشهد و اصناف تامین برخی کالاهای ضروری سیل‌زدگان مشهد را برعهده گرفتند ادامه بارندگی و مه تا فرداشب در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور بازداشت زن‌وشوهر کلاهبردار (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بالگرد حامل ابراهیم رئیسی از چه نوعی بود؟ + تصویر بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی کشور تا سوم خرداد ماه رایگان است پهپاد‌های هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور اعزام شدند شهرستان ورزقان کجاست و چقدر با تبریز فاصله دارد؟ منطقه جلفا کجاست؟ عواقب اجاره کارت‌های بانکی پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعدوبرق از اواسط هفته مردی که زن دومش را به قتل رسانده بود، از قصاص نجات یافت + عکس تولیت آستان قدس رضوی: مرکز درمان ناباروری بشری برای اقشار آسیب‌پذیر که توان مالی ندارند، ایجاد شده است
سرخط خبرها

سازمان بهداشت جهانی: بازگشت مدارس شیوع کرونا را افزایش می‌دهد

  • کد خبر: ۴۱۴۰۵
  • ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶
سازمان بهداشت جهانی: بازگشت مدارس شیوع کرونا را افزایش می‌دهد
سازمان بهداشت جهانی روز چهارشنبه با توجه به بازگشایی مدارس در انگلیس اعلام کرد: بازگشایی مدارس و شروع فصل آنفلوانزا می‌تواند به معنی افزایش بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، سازمان بهداشت جهانی روز چهارشنبه با توجه به بازگشایی مدارس در انگلیس اعلام کرد: بازگشایی مدارس و شروع فصل آنفلوانزا می‌تواند به معنی افزایش بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها باشد.

دکتر "هانس کلوگه" مدیر اروپایی سازمان بهداشت جهانی گفت: اگر سطح پذیرش بیماران در بیمارستان‌ها در ماه نوامبر (آبان) به میزان بدترین روزهای دوران کرونا برسد، وی متعجب نخواهد شد.

وی هشدار داد که انگلیس در ماه‌های سرد همزمان با ویروس کرونا با سه پدیده دیگر از جمله بیمار شدن کودکان در مدارس، افزایش موارد ابتلا به آنفلوانزا و مرگ و میر بیش از حد در افراد مسن رو به رو خواهد شد.

کلوگه تاکید کرد: برخلاف ماه مارس (خرداد) قرنطینه ملی این بار مطرح نشد زیرا تأثیر منفی آن بر مدارس، اقتصاد و جامعه به طور کلی بسیار زیاد بود.

کلیه مدارس انگلیس به اصرار بوریس جانسون نخست وزیری از اول سپتامبر (۱۱ شهریور) آغاز به کار کردند.

جانسون با انتشار مقاله‌ای در نشریه میل نوشت: بازگشایی مدارس یک اولویت ملی است. مدارس باید آخرین مکان‌هایی باشند که در اعمال قرنطینه‌های آینده، بسته می‌شود.

جانسون افزود: هزینه‌های اقتصادی برای والدینی که به خاطر تعطیلی مدارس، قادر به یافتن شغل نیستند، بسیار دردناک و سخت است و اگر کودکان فرصت آموزش را از دست بدهند، این مساله کشور را با مشکلات بزرگی رو به رو خواهد کرد.

مدارس انگلیس در ماه مارس و در جریان اعمال قرنطینه ملی تعطیل شد و مجددا در ماه ژوئن برای تعداد محدودی از کودکان بازگشایی شد.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->